Like Persatuan Mama Nak Cantik!

Shaklee Independent Distributor | Kepakaran Dalam Produk Pelangsingan Sahaja

Shaklee Independent Distributor | Kepakaran Dalam Produk Pelangsingan Sahaja
Fatin Shaklee | ID : 891351 | 0179620236 | Kepakaran saya hanya dalam produk pelangsingan Shaklee sahaja. Namun, sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee yang lain, saya masih boleh dihubungi menggunakan nombor tertera. Saya juga mempunyai produk penjagaan kulit tersendiri iaitu Eternal Beauty. Untuk maklumat lanjut, sila ke http://eternalbeauty2013.blogspot.com atau klik imej anak saya di atas. :) Thanks.

Sunday 2 December 2012

Usaha Menguruskan Badan Tak Lengkap Tanpa...

Posted by Unknown at 4:48 pm
Salam Sejahtera...

Dalam kehidupan wanita, tidak kira yang sudah berkahwin ataupun tidak, kebanyakkan topik utama yang menjadi isu ialah berat badan. Ya, ada sesetengah yang berkata "bukan!". Namun, percayalah, walaupun dalam jurang masa sebulan sekali atau setengah tahun sekali atau setahun sekali, wanita akan memperkatakan isu untuk memperolehi tubuh yang sempurna di mata mereka.


Proses Diet





Tubuh yang sempurna merupakan aset utama bagi wanita. Ia bukan untuk menunjuk-nunjuk tapi untuk keyakinan diri wanita itu sendiri. Setuju dengan saya, bukan?

Tetapi, dalam melalui proses pengurusan badan, usaha ini tidak akan lengkap tanpa....

Alat Penimbang Berat
Alat Penimbang Berat


...kerana alat ini merupakan motivasi untuk anda meneruskan program pelangsingan badan dan tidak berputus asa melakukannya.

Konsep pemahamannya amatlah mudah. Pujuk diri anda, positifkan diri anda.



Sekiranya jumlah tertera semakin naik - "Ohmai! Berat aku makin naik! Tak nakkk.. Tak cantik! Tak cantik! Aku kena start diet mulai hari ini walaumacam mana pun!"

Sekiranya jumlah tertera mendatar - "Apesal tak bergerak-gerak ni? Ape yang aku belom buat ek?" (Muhasabah cara anda. Teruskan berfikiran positif!)

Sekiranya jumlah tertera semakin menurun - "Yea! Da boleh mula set goal untuk turunkan berat sehingga .... kg nih! Aja2!" (Umumkan di status facebook anda, luahkan kepada yang menyokong supaya anda lebih bersemangat melakukannya)

Mudah, bukan?

Memang mudah. Cuma bergantung kepada anda sendiri samada anda mahukan ataupun tidak. ;)







0 comments:

 

Mama Awesome Center Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting