Like Persatuan Mama Nak Cantik!

Shaklee Independent Distributor | Kepakaran Dalam Produk Pelangsingan Sahaja

Shaklee Independent Distributor | Kepakaran Dalam Produk Pelangsingan Sahaja
Fatin Shaklee | ID : 891351 | 0179620236 | Kepakaran saya hanya dalam produk pelangsingan Shaklee sahaja. Namun, sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee yang lain, saya masih boleh dihubungi menggunakan nombor tertera. Saya juga mempunyai produk penjagaan kulit tersendiri iaitu Eternal Beauty. Untuk maklumat lanjut, sila ke http://eternalbeauty2013.blogspot.com atau klik imej anak saya di atas. :) Thanks.

Monday 10 December 2012

Berjaya Turunkan 1 KG Berat Badan Dalam Masa 2 Minggu

Posted by Unknown at 7:09 pm
Salam Sejahtera...

Baru je kejap tadi, sementara saya tunggu suami jemput saya dekat office, officemate saya datang ke meja saya.

"Fatin, berat Kak Su turun 1 kilo!" Excited sangat dia bercerita.

"Iyer? Kak Su dah makan berapa lama ek? Seminggu lebih, kan?"

"Eh, da dekat dua minggu. Suka sangat! Kak Su target nak turunkan lagi 5 kilo."

"Alhamdulillah, suka Fatin dengar."





Officemate saya mengamalkan Alfalfa dengan Lecithin.

Saya mencadangkan Alfalfa kerana individu yang bertubuh besar kebiasaannya mengalami masalah sembelit dan tubuh besar disebabkan metabolisme yang perlahan dan juga toksin yang banyak. Dengan Alfalfa, saya ingin memastikan tubuh beliau membuang toksin terlebih dahulu sebelum mengamalkan supplemen-supplemen yang lain. Toksin dapat menghalang daripada nutrien dari supplemen untuk menyerap dengan baik.



Setelah itu, saya mencadangkan beliau untuk mengamalkan Lecithin. Lecithin dapat mencairkan lemak-lemak degil. Kemudian, lemak-lemak itu akan terapung di dalam darah dan ia akan dibuang melalui proses penyahtinjaan. Alfalfa pula membantu Lecithin dengan menggalakkan proses penyahtinjaan atau menyahtoksin dilakukan setiap hari tanpa ketinggalan.



Memandangkan beliau berjaya mendisiplinkan diri ketika mengamalkan produk ini, saya ingin mencadangkan beliau untuk meneruskan program dietnya dengan pengambilan Cinch Shake Mix Shaklee. Kerana dengan Cinch, ia akan dapat membantu beliau menurunkan proses berat badan dengan lebih cepat kerana Cinch dapat mengenyangkan si pengamal dan mengelakkan pengamalnya mengambil makan berat dengan kerap.

Berminat dengan produk ini?
Hubungi saya di sini : 0179620236. ;)

Jangan lupa like Persatuan Mama Nak Cantik! ;)


Persatuan Mama Nak Cantik | Promote Your Page Too

0 comments:

 

Mama Awesome Center Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting